Вебінар: Як захистити свої права у сфері послуг та торгівлі в Україні

500.00

Розбір зконодавства, огляд практичних випадків, психологічні аспекти. Вебінар відбудеться 20 листопада о  17-00 за Києвом. Після оплати напишіть в телеграм службі підтримки для реєстрації
Написати  (а також пишіть по всім питанням)

Що ви дізнаєтеся:

  • Як повернути кошти за бракований товар або неякісну послугу
  • Що робити, якщо магазин чи сервіс відмовляються відповідати за свої помилки
  • Як правильно скласти претензію або скаргу
  • Які закони захищають ваші права як споживача і як їх застосувати
  • Психологічні прийоми для впевненої комунікації з продавцями та адміністрацією
Category:

Description

Як захистити свої права у сфері послуг та торгівлі в Україні

Вебінар проводить відомий юрист Вікторія Корєтнік.

Що ви дізнаєтесь на вебінарі:

  • Як повернути кошти за бракований товар або неякісну послугу.
  • Що робити, якщо магазин чи сервіс відмовляються відповідати за свої помилки.
  • Як правильно скласти претензію або скаргу, щоб вона дійшла до справи.
  • Які закони захищають ваші права як споживача і як їх застосувати.
  • Психологічні прийоми для впевненої комунікації з продавцями та адміністрацією.

Кому буде корисний вебінар:

  • Тим, хто хоче розуміти свої права у сфері торгівлі та послуг.
  • Усім, хто не раз відчував себе обманутим або незадоволеним сервісом.
  • Кожному, хто хоче навчитися захищати себе у повсякденних ситуаціях в магазинах, сфері обслуговування, тощо.

Запишіться на вебінар і дізнайтеся, як стати впевненим у своїх силах! Відстоювати права – це реально і доступно кожному.

Цей вебінар – для вас, якщо:

    • Ви хочете навчитися відстоювати свої інтереси
    • Бажаєте знати свої права як споживач і не чекати сторонньої допомоги
    • Хочете змінити своє ставлення, щоб впевненіше почуватись у житті

Якщо ви хочете позбутися відчуття безпорадності, зекономити свої кошти та отримати впевненість у захисті своїх прав – цей вебінар саме для вас!

Зареєструйтесь зараз і дізнайтесь, як стати юридично грамотним у своїх споживчих правах!

Цей вебінар допоможе вам дізнатися:

  1. Як повернути гроші за неякісні товари або послуги: основні правила та кроки, як діяти у випадку, якщо товар не відповідає заявленій якості або порушуються права споживача.
  2. Що робити у випадку обману чи відмови у виконанні послуги: практичні поради на випадок, якщо ви стикнулися з нечесним продавцем або підрядником.
  3. Як правильно оформити скаргу: покрокова інструкція для подачі скарг і звернень у державні органи (зокрема, до Держпродспоживслужби).
  4. Як діяти в конфліктних ситуаціях: психологічні прийоми для захисту своїх інтересів у розмові з персоналом магазинів або підприємств.
  5. Юридичні підстави для захисту своїх прав: корисні статті законів, які можуть знадобитися у випадку порушень, та як їх ефективно використовувати.

На вебінарі розглянемо поширені проблеми, фаховий юрист Вікторія Корєтнік надасть інформацію, необхідні закони та інше, шаблони документів, практичні поради, поділиться практичними випадками з власної роботи та роботи фахівців юридичного об’єднання ЛексЮкрейн, які ви зможете застосувати в повсякденному житті.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Вебінар: Як захистити свої права у сфері послуг та торгівлі в Україні”

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *