Description
Більшість компаній не мають плану на випадок репутаційної кризи. У скрутній ситуації вони діють «по-старому» і звертаються до SERM-агентства. Так боротьба за добре ім’я перетворюється на обов’язок. Негативу важче потрапити у пошукову видачу Google та Яндекс, поки фахівці завалюють пошуковики новим позитивним контентом. Насправді людям цікавий негатив. Вони хочуть знати ризики звернення до компанії, і це нормальна поведінка.
Так, користувачі піднімають негатив у видачі, а компанія витрачає ще більше грошей на підтримку SERM. Виходить боротьба з вітряками. Негатив – частина інформаційного портрета компанії. Його не можна ігнорувати. Розумніше відпрацьовувати його, захищати свою позицію. Завдання AORM — відпрацювати ризики, просунути клієнта далі по вирві прийняття рішень на всіх рівнях взаємодії з брендом.
Антикризове управління репутацією — точкова робота з негативом та зі страхами ваших клієнтів.
Анна –
Ваша компания супер! Побольше бы таких спецов на рынке как вы! Спасибо за помощь (заявка № 60583) 🙂