Наклепи та неправдивий контент у соцмережах здатні знищити людину морально, нанести ій матеріальні збитки.
Крадіжки контенту можуть привести до матеріальних втрат. За такі дії винна особа несе відповідальність згідно Законодавству України. Я та моя команда займаємося питання морального та матеріального відшкодування та досудового врегулювання. Також, ми займаємося аудитом, аналізом наявної інформації про Замовника в Інтернет та надаємо розгорнутий звіт щодо ділової репутації Клієнта та репутаційних ризиків.
Послуги з управління репутацією в мережі Інтернет — це послуги, яких віднедавна став потребувати ринок України. З появою в Інтернет, якісного контенту, з’явилися також недоброзичливці, заказна джинса, конкуренти, які оплачують ботів. Споживачі, які залишив відгуки під впливом сильних неконтрольованих емоцій, інші категорії авторів — вважаємо, такі дописи навряд чи можна вважати виваженими.
Під час переговорів з клієнтами мій продажник почув дивну річ: «Про вас багато негативних відгуків в інтернеті». Я попросив час, щоб розібратися. Погуглив та виявив безліч відгуків.
Приблизно так починає свою розповідь нам клієнт
Управління репутацією. Управління репутацією Киів, управління репутацією Україна, управління репутацією в інтернет , фахівець з управління репутацією, допомога Управління репутацією онлайн , управління репутацією онлайн
Спотворені, нереалістичні відгуки, негативний контент та інше здатні зіпсувати не тільки репутацію, але й сам бізнес.
На замовлення Клієнта я та моя команда виконуємо послуги усунення інформації на ресурсах в мережі Інтернет, які негативно впливають на репутацію Клієнта в мережі Інтернет та не тільки.
Якіми можуть бути відгуки? Схвальнізахоплені несхвальні позитивні неприємні схвальні критичні негативні сприятливі співчутливі негативні несприятливі захоплені друковані відмінні похвальні невтішні хвалебні хороші письмові погані різкі суперечливі прекрасні погані загальні газетні добрі численні кращі теплі подібні перші високі будь-які інші багато різні різні доброзичливі зневажливі та інші.
Якщо відгук залишено з гарячою головою — це завжди можна виправити, коли емоція спаде, та на психичну сцену в людині вийде раціо. Але якщо негатив — спланований кимось акт — то самими перемовинами навряд чи обійдеться. Необхідна допомога юриста. Саме зважений юридичний підхід та переконливі аргументи допомогають нам вирішити питання на користь Клієнта, не доводячи справу до звернення у правоохоронні органи, або до суду.
Як діємо я та моя команда? Ви надаєте нам посилання на відгук та контакти особи, яка залишила відгук, посилання на розміщену статтю/контент з наклепом, тощо. Ми вивчаємо негатив, шукаємо всіх, хто має доступ до усунення джерела негативу. Це може бути анонім або існуюча особа.
Отримати цінову пропозицію ви можете за номером телефону (та у любому месенджері) 050 100-16-77 або на емейл pravozahystlex@gmail.com. Надішліть нам будь ласка посилання на відгук/матеріал, який нам потрібно видалити.
Якщо вам не сподобався результат цнової пропозиції менеджера — надішліть нам на пошту pravozahystlex@gmail.com листа, і ми переглянемо ціну в меншу сторону.
Якщо це реальна людина:
Отримуємо від вас контактні дані автора та інформацію про конфлікт. Далі ми складаємо психологічний портрет, Збираємо інформацію у відкритих джерах.
Збираємо додаткові дані про автора негативу.
Підбираємо потрібну аргументацію для контактування.
Розробляємо одночасно 2-3 сценарію видалення контенту.
Ведемо перемовини з автором про видалення.
Результативність — 90%.
У кожного реального поста в інтернеті є автор. Значить, з ним реально зв’язатися і переконати, тому наша методика заснована на переговорах. Важливо розуміти, що інтернет — ще той пласт, з якого не можна видалити що завгодно після натискання клавіші Enter.
В моій команді видаленням негативу займаються медіатори, ремувінг-інженери, психологи, конфликтологи і юристи. Їх завдання — знайти «больові точки» споживача послуги, покупця товара — автора негативу, зрозуміти мотиви його негативного відгуку і провести переговори. Я та моя команда використовуємо тільки легальні методи видалення інформації. Ніяких загроз, зломів чи інших незаконних дій. Ніколи не пишемо в лоб авторам негативу, на пешому етапі ми розмовляємо з представниками адміністрації сайтів та платформ і не робимо ніяких публічних дій без відома Клієнта.
Вартість У кожному випадку вартість прораховується індивідуально.
1 thought on “Управління репутацією”