Description
Працюємо з проектами різної направленості та масштабу. Повний звіт.
З нашою командою робимо стислий та розлогий аналіз
Аналіз репутації в Інтернеті — для кого актуально?
Дослідження, які проводяться в останні роки, показують, що при виборі продуктів або послуг люди все менше орієнтуються безпосередньо на рекламу і воліють вивчати відгуки про бренд або конкретний товар в інтернеті. Рівень довіри до відгуків стабільно високий, незважаючи на розуміння того факту, що позитивні коментарі нерідко бувають фейковими.
Аналіз репутації
Таким чином, репутація компанії багато в чому залежить від інформації, що розповсюджується в Мережі реальними клієнтами та конкурентами, а також від зусиль компанії з формування іміджу. Аналіз репутації в інтернеті — ефективний інструмент, що дозволяє оперативно реагувати на негатив та робити дії, спрямовані на зміцнення позитивного образу. Digital-компанія Ingate пропонує повний комплекс послуг із аналізу репутації в інтернеті силами досвідчених спеціалістів.
Навіщо аналізувати репутацію в Інтернеті
Аналізуючи імідж сайту, проекту, компанії в Мережі, можна отримати реальні відомості про інформаційне поле, що оточує діяльність фірми. Критика, негативні характеристики, негативні відгуки про сервіс чи якість продукції знижують рівень довіри до компанії, погано впливають на репутацію бренду, заважають її розвитку.
Для наочності наведемо приклад: великий фітнес-центр відкриває нову філію, вклавши чимало коштів у сучасне обладнання, проводить серйозну рекламну кампанію, але інтерес з боку цільової аудиторії мінімальний. В результаті репутаційного аудиту виявляється, що сторінки з чорним піаром з боку конкурентів та реальні негативні відгуки багаторічної давності знаходяться на верхніх рядках видачі пошукових систем. Тому потенційні клієнти у пошуках об’єктивної інформації про фітнес-центр натикаються на негативні коментарі та не поспішають на власному досвіді перевірити їх правдивість.
Завдяки регулярному аналізу репутації в інтернеті можна вчасно вживати заходів проти чорного піару з боку конкурентів, виявляти та усувати проблеми, здатні спровокувати клієнта на негативний відгук в інтернеті. Це безпосередньо впливає на зміцнення бренду та зростання прибутковості підприємства.
Кому необхідний аналіз репутації
Кому може знадобитися аналіз репутації
Про управління іміджем раніше замислювалися лише великі компанії, які мають серйозних конкурентів і побоюються чорного піару. Сьогодні, з поширенням Мережі та зростанням уваги до відгуків, аналіз репутації в інтернеті став актуальним:
для підприємств та організацій, незалежно від масштабів діяльності;
брендів;
сайтів;
конкретних товарів чи послуг;
публічних осіб.
На початковому етапі свого розвитку компанія займається формуванням іміджу, але практично одночасно з цим потрібно його аналізувати, щоб не пропустити навіть поодинокі негативні виплески в інформаційний простір інтернету. Для солідних, усталених брендів такі заходи перевірки не менш важливі, оскільки зі зростанням популярності зростає і ризик появи замовних матеріалів, що очорнюють компанію.
Юрий –
Вы лучшие Спасибо услугой очень доволен!
Наталья –
Шикарная работа шикарных специалистов ЛексЮкрейн! Вы невероятные! Желаю профессиональных успехов!
С –
Спасибо огромное! Все в срок как и обещали! Искренне рекомендую!
роман –
Все четко в срок с гарантией! Спасибо вам!
Оксана –
Дуже дякуємо вам!
Артем –
Дуже дякуємо! Ви чудові! Все вдалося з вашою допомогою!