Аналіз репутаційних ризиків в мережі Інтернет

(3 отзыва клиентов)

10,000.00

Категория: Метка:

Описание

Думки в інтернеті впливають на сприйняття компанії чи персони, тому онлайн-імідж впливає на бізнес, а його формування та керування ним – частина маркетингової стратегії.

Наша команда ЛексЮкрейн знає все про те, як можна оцінити цифрову репутацію, у цій статті ділимося досвідом та розповідаємо про корисні інструменти.

  • Для чого аналізувати репутацію в мережі?
  • Кому нагоді аналіз репутації
  • Як проаналізувати цифрову репутацію
  • Що робити далі?

Залишіть заявку по нашим контактам, щоб дізнатися який саме негатив впливає на вашу репутацію. Ми гарантуємо конфіденційність.

Пряма залежність між негативними посиланнями на першій сторінці пошуку та втраченими клієнтами Для чого аналізувати репутацію в мережі?

Результати досліджень показують: майже половина аудиторії вважає особисті рекомендації найнадійнішими, а 80% користувачів довіряють думкам в інтернеті так само, як раді друга. При цьому 9 із 10 осіб читають відгуки, перш ніж зробити покупку або залишити заявку на послугу.

Аналіз підкаже, яке враження про бренд складається в аудиторії, виходячи з чого приймаються рішення про купівлю. З його допомогою ви побачите поточну ситуацію та розрахуєте репутаційні ризики, тобто втрачений прибуток. Кому стане в нагоді аналіз репутації

Імідж бренду — його головна перевага, тому його варто оцінювати: власникам бізнесу для розуміння, який образ компанії формується в їхньої аудиторії; директорам з маркетингу вивчення ефективності рекламних кампаній, коригування стратегії, вибору методів просування; керівникам відділів продажів для розрахунку втрати прибутку через негативні відгуки та підготовку відпрацювання заперечень; HR-фахівцям для розуміння привабливості HR-бренду; спеціалістам підтримки для розуміння контексту роботи; медійним персонам або експертам для ефективного просування особистого бренду та сайту.

Юрист Вікторія Корєтнік каже: Моніторинг згадок – обов’язкова складова роботи над іміджем бренду.Тож не вагайтеся, звертайтес, якщо вам потрібні послуги Аналіз репутаційних ризиків в мережі Інтернет.

Як ми працюємо? Для деяких клієнтів ми готуємо щомісячні звіти з аналізом згадок про бренд у порівнянні з конкурентами, для інших – щотижневі дайджести галузі з аналітичною запискою. В ідеалі, звичайно, моніторинг має бути щоденним, краще в режимі реального часу.

Сучасні системи моніторингу пропонують різні опції для оптимізації цього завдання, наприклад, чат-бот, який надсилає посилання на месенджер. Як проаналізувати цифрову репутацію Залежно від того, наскільки необхідне глибоке дослідження, його проводять кількома способами.

Щоб проаналізувати репутацію, потрібні спеціальні навички. Ми це допомогою багатьох інструментів. Насамперед знадобиться виявити пошукові запити, за якими знаходять компанію, вивчити топ видачі головних пошукових систем та визначити тональність майданчиків. Цей спосіб підійде для оцінки ситуації, але формування повної картини його буде недостатньо.

За допомогою автоматичних сервісів ми дізнаємося багато даних. Наш моніторинг відгуків полегшує роботу — дані не доведеться збирати вручну, достатньо виставити потрібні налаштування для формування звітів, і повідомлення про нові згадки будуть надходити регулярно.

Декілька прикладів. порад для вас: Google Alerts повідомляє поштою про нові згадки. Дозволяє встановити до 1000 оповіщень, частоту надсилання звітів, а також ресурси, які відстежуватимуться — ЗМІ, блоги тощо. Brand Analytics відстежує соцмедіа та ЗМІ, знаходить публікації на запит. Результат пошуку приходить у вигляді графіків основних тенденцій та емоційного забарвлення відгуків.

YouScan моніторить форуми, блоги, соцмережі та відгуки, визначає емоційне забарвлення коментарів, джерела та порівнює з показниками конкурентів. IndexPre відстежує відгуки у соціальних медіа, глянцевих виданнях, ЗМІ, блогах. Звіти можна надсилати на пошту або по SMS, до них включені графіки тональності відгуків.

Bubkee моніторить ЗМІ та соцмедіа, проводить обробку публікацій з назвою бренду, складає графіки частоти згадок із сортуванням на позитивні та негативні та з даними про майданчики.

IQBuzz відстежує відгуки в соціальних мережах та онлайн-ЗМІ, визначає, позитивні вони чи негативні. Можна налаштувати та отримувати миттєві повідомлення. Такі системи будуть тримати в курсі новин, але не допоможуть отримати повну картину, оскільки сповіщають лише про нові відгуки.

 

 

3 отзыва на Аналіз репутаційних ризиків в мережі Інтернет

  1. Артур

    Если у человека плохие упоминания в интернете вы чистите всю историю?

    • ЛексЮкрейн

      Да, это часть нашей работы, разрабатываем четкий план работ и выполняем техзадание в срок

  2. Юра

    Спасибо!

  3. Ірина

    Дякую вам, радію що звернулися до вас! Фахівці найвищого рівня!

Добавить отзыв

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *