ПРО НАДАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ
на умовах публічної оферти
Повірений: ФОП Корєтнік Вікторія Миколаївна
Довіритель: Фізична або юридична особа, яка звернулася у встановленому цим договором порядку до ФОП Корєтнік Вікторії Миколаївни, для отримання послуг, керуючись ст. 641 Цивільного кодексу України
1. Загальні положення
- Наведена нижче інформація є публічною офертою (офіційною пропозицією) фізичної особи-підприємця Вікторія Миколаівна Корєтнік (далі – Виконавець), будь-якій юридичній або фізичній особі (далі – Замовник, а разом Сторони) укласти Договір про надання юридичних послуг, у тому числі посkeг медіації та досудового врегулювання спортів.
- Прочитайте текст даної публічної оферти і, якщо Ви не погоджуєтесь з будь-яким із пунктів цієї публічної оферти, чи Ви не зрозуміли будь-який із пунктів цієї публічної оферти, пропонуємо Вам відмовитись від запропонованих послуг з юридичних послуг (далі – Послуги).
- Якщо Ви згодні з умовами цієї публічної оферти, Ви можете Заповнити та підписати Договір , направити його та скани документів на е-мейл Виконавця pravozahystlex@gmail.com , та провести оплату послуг згідно Прайсу на цій сторінці. Або направити замовлення про надання юридичних послуг електронним повідомленням на електронну пошту Виконавця pravozahystlex@gmail.com, яке містить інформацію, необхідну для надання Юридичних послуг (далі за текстом – Замовлення). У відповідь Вам буде надіслано Договір про надання юридичних послуг. У цьому випадку вважається, що Ви стаєте Замовником Послуг, цілком та безумовно погоджуєтесь з усіма умовами нижчевикладеної публічної оферти (пропозиції), в повному обсязі і безумовно приймаєте її. У цьому випадку договір буде вважатися укладеним, а Виконавець таким, що прийняв на себе зобов’язання надати Послуги.
2. Предмет Оферти
- Замовник доручає, а Виконавець надає послуги з юридичних послуг, що включають у себе, зокрема, але не виключно: юридичні послуги представництва інтересів Замовника в усіх установах, підприємствах та організаціях, незалежно від форми власності та підпорядкування, та перед фізичними особами, з питань отримання, поновлення, оформлення, дооформлення та засвідчення будь-яких документів, та інших послуг, також представлення інтересів Замовника у суді.
3. Обов’язки Виконавця
- Надавати послуги, що замовлені Замовником згідно Замовлення, та своєчасно виконувати всі доручення Замовника, звітувати перед Замовником про результати виконання робіт.
- Під час виконання робіт діяти згідно з побажаннями Замовника та своїми професійними знаннями і досвідом.
- Вважати інформацію, що надається Замовником, конфіденційною.
- У разі заключення не онлайн на цьому сайті (згідно Оферти), а письмового Договору, гарантувати повне збереження та повернення наданих Замовником за актом приймання-передачі оригіналів документів.
- У разі заключення з Замовником очно або онлайн, усно або письмово індивідуального договору про надання правової (правничої) допомоги усі взаємовідносини з Замовником є конфеденційними.
- У разі необхідності, та на прохання Замовника, Виконавець має право залучати фахівців для виконання послуг, письмово повідомивши заздалегідь Замовника на електрону адресу, яка зазначена у замовленні
4. Обов’язки Замовника
- Оплачувати послуги Виконавця в розмірі, порядку і терміни, що погоджені Замовником та Виконавцем.
- Своєчасно і в повному обсязі доводити до відома Виконавця інформацію щодо замовлення, яке доручено Виконавцю, зокрема бажані терміни надання послуг, особливі вимоги до оформлення документів.
- Перевірити відповідність отриманих Послуг замовленню і повідомити результат цієї перевірки Виконавцю протягом 5 робочих днів з дня отримання Послуг.
- У разі наявності зауважень до роботи, яку виконав Виконавець, надати для ознайомлення перелік зауважень із зазначеними виправленнями.
Стилістичні та синонімічні виправлення, що не змінюють змісту тексту, до уваги не беруться.
4.5. У разі якщо Замовник протягом 3 робочих днів після закінчення етапу виконання Виконавцем не направить письмову претензію, то послуги вважаються надані у повному обсязі та жодна із сторін не має будь яких зауважень, та не потребують підписання Акту виконаних послуг між Сторонами, в тому числі щодо якості, вартості та оплати наданих послуг.
4.6 Для повноцінного виконання юридичних послуг Замовник обов’язується надавати сканкопії документів, які вкаже Виконавешь на електрону адресу Виконавця, або на юридичну адресу Виконавця.
5. Терміни і порядок виконання послуг
- Термін і порядок виконання робіт обговорюютсья та погоджуються Замовником та Виконавцем окремо, під час здійснення замовлення послуг та укладання Договору.
- У разі внесення Замовником доповнень або змін до замовлення, виконання Виконавцем переноситься на термін, необхідний для виконання зазначених робіт.
6. Вартість послуг та порядок оплати
- Вартість Послуг визначається за нормами та розцінками Виконавця, а також за домовленістю сторін та погоджується з Замовником через e-mail, через месенджери, або очно в офісі. При визначенні вартості юридичних послуг враховуються обсяг замовлення, рівень складності, строки виконання, рівень складності надання юридичних послуг.
- Актуальний прайс-лист на основні послуги Виконавця заходиться на сторінці Вартість послуг. Ціни, зазначені у ньому орієнтовні, точна ціна визначається в усному ао письмовому договорі з Клієнтом.
- Оплата Послуг здійснюється як за готівковий, так і за безготівковий розрахунок у формі 100% авансу після погодження усіх істотних умов. При оплаті через Банк Замовник зобов’язаний указати в платіжному документі номер рахунку, отриманого від Виконавця. Оплата послуг може буті проведена онлайн на сайті Виконавця , через виставлення Рахунку на e-mail, або через системи LiqPay та інші, відповідно до їх правил та політик.
- Виконавець може не надавати послуги у випадку, якщо в платіжному документі Замовником не вказано номер Договору та рахунку , до моменту приведення платіжного документа у відповідність.
- При безготівковому розрахунку факт оплати Послуг вважається підтвердженим, а строк надання послуг розпочатим після надходження відомостей з банку про зарахування коштів на рахунок Виконавця.
- Оплата рахунку вважається беззаперечним прийняттям умов цієї оферти.
7. Відповідальність сторін
- Виконавець не гарантує абсолютну безпомилковість підготованих документів під час виконання Замовлення і не дає гарантію того, що будь-які матеріали в складі наданих Послуг не містять помилок. Виконавець робить всі розумні зусилля й міри з метою недопущення цього. Якщо Замовник виявить помилки або неточностіу тексті, Виконавець безкоштовно виправляє зроблені помилки в найкоротший термін.
- Виконавець не несе відповідальності за прямій або непрямий збиток, заподіяний Замовнику в результаті використання або неможливості користування Послугами або понесений у результаті помилок, пропусків, неточностей, дефектів, затримок у роботі або передачі даних й інших причин. Замовник приймає на себе повну відповідальність і ризики, пов’язані з використанням отриманих Послуг, у тому числі відповідальність за оцінку точності, повноти й корисності отриманих Послуг.
- Виконавець не є відповідачем або співвідповідачем по будь-яких зобов’язаннях і витратах, пов’язаних з порушенням положень оферти Замовником або іншими особами, або пов’язаним з використанням Замовником Послуг.
- Виконавець виконує прохання Замовника, спрямовані тільки з контактного e-mail Замовника. Контактним e-mail вважається адреса, зазначена у замовленні, а за її відсутності — адреса, з якої Замовник надіслав e-mail із замовленням.
- Форс-мажорні обставини. Жодна відповідальність за невиконання Договору не може настати, якщо це невиконання сталося з причин, які знаходяться поза сферою контролю Виконавця, а саме: стихійного лиха, військових дій, втручання влади, невиконання органами влади взятих на себе зобов’язань та інше. За цієї умови форс-мажор автоматично подовжує термін виконання обов’язків за Договором на 6 місяців. По закінченні цього терміну будь-яка зі Сторін може перервати дію Договору.
- Якщо Замовник з будь-якої причини перериває виконання робіт, він сплачує Виконавцю вартість вже виконаної роботи.
- При наданні Замовнику послуг Виконавець не несе відповідальності за строки й можливі затримки в наданні послуг, що викликані неоднозначною постановкою завдання Замовником.
- Виконавець вправі на власний розсуд вирішувати питання, не визначені Замовником у замовленні, але необхідні для його виконання, в тому числі, але не обмежуючись, робити вибір одного з багатьох можливих варіантів перекладу, обирати додаткових фахівців для виконання завдання Замовника та інше.
8. Захист персональних даних
- Замовник добровільно надає Виконавцю свою письмову безумовну та безвідкличну згоду на обробку своїх персональних даних, які стали відомі Виконавцю під час оформлення замовлення (надалі – «Персональні дані Замовника» та «обробка Персональних даних Замовника» відповідно), відповідно до мети обробки Персональних даних.
- Замовник підтверджує, що йому повідомлено про включення його Персональних даних до бази персональних даних Виконавця у разі оформлення замовлення.
- Строк зберігання Персональних даних Замовника встановлюється та починає обчислюватися з моменту оформлення замовлення та закінчується через п’ять років.
- Терміни «Персональні дані», «обробка персональних даних», «поширення персональних даних», в даному пункті розуміються в значенні, зазначеному в статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» N 2297-VI від «01» червня 2010 року».
- Усі знеособлені данні можуть бути передані або використані при формуванні маркетингових та рекламних стратегій, у тому числі за допомогою сервісів Google, Facebook та інших.
9. Порядок вирішення суперечок
- Сторони намагатимуться вирішувати всі спори та суперечки та непорозуміння, які можуть виникнути в процесі роботи, на засадах взаємної згоди і довіри.
- Неврегульовані спори та суперечки стосовно виконання цього Договору передаються на розгляд до Господарського суду м. Києва.
- При розгляді спорів та суперечок, як докази, Замовник та Виконавець вправі надавати роздруковані електронні листи (e-mail), зі збереженою службовою технічною інформацією в них (заголовках). У випадку, якщо службова технічна інформація (заголовки) відсутні, такий лист не є доказом.
10. Дія оферти
- Ця публічна оферта набуває чинності з моменту внесення плати за Послуги в порядку, встановленому даною офертою або після оформлення замовлення
- Виконавець має право змінювати умови даної оферти в однобічному порядку. Датою набуття чинності змін цієї оферти є дата їхнього опублікування на веб-сайті Виконавця.
- Виконавець може в однобічному порядку переглядати ціни на Послуги.
- Заключні положення
- З усіх питань, неурегульованим у цьому тексті публічної оферти, Сторони керуються чинним законодавством України.
- Cookies-файли являють собою інформацію або фрагменти інформації, яка може зберігатися на комп’ютері чи інших пристроях з доступом до Інтернет користувача, наприклад, при відвідуванні користувачем сайту. Виконавець використовує сookies-файли, щоб зробити сайт простіше у використанні. Виконавець не може ідентифікувати користувача за інформацією, що зберігається в cookies-файлах.
Сайт передбачає реалізацію певних функцій тільки при використанні cookies-файлів.
Більшість cookies-файлів є «сеансовими», що означає, що вони автоматично видаляються з жорсткого диска користувача в кінці сесії, наприклад, коли користувач залишає сайт. Однак «постійні» cookies-файли зберігаються при багаторазовому відвідуванні сайту.
Після того, як користувач отримує доступ до сайту, йому пропонується дати згоду на використання cookies-файлів. Якщо користувач не дає згоду на використання cookies-файлів, він не повинен відвідувати сайт. Якщо cookies-файли відключені, це може вплинути на зручність користування сайтом. - Виконавець має право змінювати матеріали розміщені на Сайті
- Використання інформація на сайті є довідковою, та не є консультацією у в розумінні наданої послуги.
12. Юридична адреса та банківські реквізити Виконавця
ФОП Корєтнік Вікторія Миколаївна
ідентифікаційний код 2756415662
місце реєстрації: 01135, м.Київ, вул. маршала Рибалка, будинок 1, квартира 30
e-mail pravozahystlex@gmail.com
тел. 050 100-16-77
ФОП Корєтнік В.М.
Банківські реквізити:
UA90 356282 00000 26002051610551
р/р № 26002051610551
МФО 356282, ПАТ КБ ПриватБанк
Код отримувача 2756415662,
Свідоцтво про сплату єдиного податку, ІІІ гр., 5%
Юридична адреса: м. Київ, вул. М. Рибалко, 1-30.
В мене є громадянство іншої крахни чи можливо до вас звернутися?
Так, звичайно, звертайтеся!
Доброго дня ! Підкажіть будь ласка , якщо відмовився від Польського захисту і поїхав до іншої країни . (Якщо в там відмовили в захисті ) Чи можна повернутися назад і відновити статус ? Дякую за відповідь!
Так, на практиці це можливо