Description
Клієнт звернувся до нашої команди з проханням захистити його інтереси у ситуації, коли при погрузці було розбито вітрину (скляні двері) в його магазині. Сума збитків складала 14098 грн. На момент звернення до нас, спочатку сторона погодилася оплатити вартість розбитого майна, але потім перестали відповідати на дзвінки та повідомлення в месенджери, та повідомили що немають грошей.
Нами було проведено підготовку до медіації:
- Ознайомлення із матеріалами справи
- Експертиза поданих документів
- Аналіз поданих документів
- Оцінка перспективи спору
- Підготовка правової позиції
- Розрахунок можливсті відшкодування моральної шкоди нашому клієнту
- Підготовка та відправка претензії другій стороні
Проведено перемовини. Наш клієнт отримав повне відшкодування вартості вітрини.
Фото — ілюстрація з мережі інтернет
Виталий –
Достойный кейс! Мое почтение коллеги!
Оля –
Ви шикарні дякую шановні юристи за вашу допомогу!
Иван –
Круто!
Артем –
Крутой кейс коллеги!
Міхайло –
Кейс вогонь! Шкода що раніше не знав вашої фірми
Алексей –
Альона –
Кейс просто вау! Молодці!
Тарас –
І нам допомогли ваші юристи пані Вікторія, дякую дуже
Андрій –
Круто! Дізнався про цей кейс, замовив у даних юристів інші послуги, дуже задоволений якістю та фаховим виконанням завдань