Description
Коли може знадобитися згода на продаж нерухомості? Наприклад, якщо власник за кордоном. Скачайте наш шаблон та завірте його у нотаріуса в тій країні, де знаходитеся. Далі передайте готову довіреність в Україну.
Якщо ви за кордоном — наші юристи допоможуть вам з довіреностями! Виникли питання? Напишіть нам в Телеграм
Шаблони довіреностей та документів дивіться в цьому розділі сайта
Процес продажу нерухомості в Україні : Основні кроки
Упорядкуйте документацію та підготуйте житло для продажу
Ці два етапи можна виконувати паралельно, щоб зекономити час.
Оновіть всі необхідні дозволи. Перевірте відсутність будь-яких обтяжень на майно чи юридичних перешкод.
Також важливо визначити реальну ринкову вартість нерухомості та провести оцінку майна. При встановленні ціни на ваше житло враховуйте такі чинники, як місце розташування, стан об’єкта, ринкові тенденції і т. д. Дослідіть ціни на подібні об’єкти у вашому районі, будинку або місті.
Звільніть житло від особистих речей, оскільки вони можуть заважати покупцю уявити цей простір як свій власний. Зробіть косметичний ремонт, очистіть житло для покращення зовнішнього вигляду.
Підготуйте якісні фотографії та оголошення.
Пошук покупців самостійно або з допомогою фахівців
Ефективна комунікація та готовність відповідати на запитання можуть значно спростити процес реалізації. Також важливо зробити якісні фотографії і скласти привабливий опис для публікації.
Використовуйте різні інтернет-платформи та дошки оголошень, професійні групи в соцмережах. Розгляньте можливості розміщення оголошень у місцях з великим потоком людей. Під час проведення переглядів житла слід уважно стежити за відгуками та запитаннями потенційних покупців.
Переговори та укладання угоди
Необхідно укладати угоду з точністю до вимог законодавства України та дотримуватися рекомендацій юристів і нотаріусів, які беруть участь у її проведенні. Цей підхід гарантує успішний результат як для продавця, так і для покупця.
У сфері угод купівлі-продажу нерухомості виділяють два типи: попередній і основний. Оплата (як авансова, так і повна) може проводитися готівковою або безготівковою формою при укладанні угоди між фізичними особами.
Зазвичай готівковий аванс передають у присутності нотаріуса для більшої безпеки. Також можна залучити касира з лічильником купюр і детектором їх справжності. Остаточний розрахунок найкраще здійснювати безготівковим шляхом.
Оскільки етап підготовки документів забирає найбільше часу, приділимо йому більше уваги.
Які документи потрібні для продажу нерухомості
Важливо зібрати пакет документів для реалізації нерухомості напередодні. Це вимагає часу, загалом, до місяця.
Власник житла має підготувати наступний пакет документів для продажу нерухомості:
Паспорт та ідентифікаційний код продавця (чи уповноваженого представника),
якщо в шлюбі – свідоцтво про шлюб та заява-згода на продаж нерухомості від іншого подружжя, завірена нотаріально; свідоцтво про розірвання шлюбу, свідоцтво про смерть чоловіка/дружини (за відповідних обставин);
Інна –
Дякую прийшло все ок!