Репутаційний маркетинг – сукупність технологій управління репутацією компанії чи персони. Його мета – створення позитивного іміджу чи поліпшення репутації з допомогою витіснення чи погашення негативу. Часто під керуванням репутацією розуміють лише видалення негативних відгуків, проте це докорінно неправильно – важливо взаємодіяти з аудиторією, вирішувати конфлікти, забезпечувати лояльність.
Управління репутацією в соціальних мережах
Соціальні мережі – один із ключових майданчиків для управління репутацією. Імідж будується на думці аудиторії. У цьому важлива характеристика відгуків – емоційність. Справжні відгуки рідко бувають предметними: якщо людині невдало пролікували зуб, вона навряд чи буде говорити про низьку якість обладнання, сумнівні пломбувальні матеріали та некомпетентність стоматолога. Він чи не проклинатиме клініку, говорити узагальнено і майже завжди категорично.
Відгуки рідко бувають предметними. При цьому вони є основою для формування думки потенційних клієнтів, покупців та партнерів про вашу персону чи компанію в цілому. Декілька розміщених сьогодні відгуків завтра можуть стати приводом для публікації у ЗМІ. Негативні відгуки боляче б’ють по репутації компанії, якщо відсутня зворотний зв’язок, якщо компанія вступає у контакт із незадоволеним клієнтом і прагне погасити конфлікт.
З цього погляду соціальні мережі – ідеальний майданчик для комунікації. Ви можете забезпечити діалог із клієнтами, домогтися їхньої довіри та створити образ турботливої компанії (або персони). Довіра є ключовим елементом позитивного іміджу. Крім цього, соцмережі допомагають формувати сам образ компанії чи людини, доводити бренд та експертність, «наближати» організацію до клієнта. Інструменти соціальних мереж для створення іміджу та керування репутацією.
Управління репутацією організації
Репутація – те, що про вас гадають. Це не лише відгуки, відгуки, матеріали у ЗМІ, а й нематеріальна думка, сформована на основі інформації про фірму. Мета управління репутацією компанії – створення позитивного іміджу та забезпечення довіри до бренду. Процес зазвичай включає:
Аналіз ситуації, вивчення відносин аудиторії;
Розробку маркетингової стратегії;
Погашення, видалення чи витіснення негативу;
Роботу над образом компанії, її іміджем;
Моніторинг, можливо, — коригування стратегії.
Робота майже завжди передбачає комунікацію із клієнтом. Якщо він незадоволений вашими товарами, послугами, рівнем обслуговування – він, напевно, спробує висловити своє невдоволення вам. Якщо він позбавлений такої можливості – негатив знайде вихід на просторах мережі (сайти-відгуки, блоги, форуми і так далі). Важливо «взяти удар на себе» та погасити конфлікт, за неможливості – видалити чи витіснити негатив (наприклад, при розміщенні провокаційних негативних відгуків вашими конкурентами).
Управління репутацією персони
Керувати репутацією особи часто складніше, ніж працювати над іміджем компанії. У цьому випадку йдеться про живу людину, якій властиві слабкості, помилки, яка хоче мати особистий простір і приватне, закрите від сторонніх очей життя. Тому управління репутацією персони часто включає підтримку образу людини з акцентом на його експертність, професійну і особистісну спроможність.
Репутація не обов’язково має бути позитивною. Деяким персонам вигідно якщо не негатив, то стимуляція суспільного резонансу щодо своєї персони. Часто це зірки шоу-бізнесу та політики, для яких скандальна популярність може стати ключем до популярності. Управління репутацією персони завжди має на меті підтримку певного іміджу та розвитку образу для якихось цілей, для вигоди.
Методи управління репутацією
Робота з негативом – пошук, витіснення, видалення чи погашення конфліктів;
Посів «позитиву» – розміщення та робота над збільшенням позитивних згадок про компанію чи персону;
SERM – управління репутацією у пошукових системах;
Підтримка та розвиток образу, іміджу, бренду в цілому;
Комунікація з аудиторією та збільшення охоплення.
Вартість послуг — від 35 000 руб. / міс.
Пропонуємо замовити комплекс послуг з управління репутацією компанії чи персони в O`Es.
Працюємо індивідуально з клієнтами з Москви, регіонів та з-за кордону – жодних стандартизованих алгоритмів та шаблонів. Аналізуємо, проводимо моніторинг, розробляємо унікальні стратегії.
Досягаємо результатів – змінюємо думку клієнтів про компанію чи персону, забезпечуємо довіру та лояльність. Ціна визначається індивідуально. На 100% конфіденційно – кейси не викладаємо, інформацію про клієнтів не розголошуємо.
Зв’яжіться з нами – готові проконсультувати та запропонувати ефективні рішення!